مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 09:202021-09-23سياسي

افتتاح پروژه های مخابراتی روستایی در مهدیشهر


طرح های مخابراتی و ارتباطی روستای چاشم شهرستان مهدیشهر، شامل تجهیز روستا به تکنولوژی فیبرنوری و همچنین نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل 3 همراه اول (3G) با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

- ایسنا/سمنان مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: طرح های مخابراتی و ارتباطی روستای چاشم شهرستان مهدیشهر، شامل تجهیز روستا به تکنولوژی فیبرنوری و همچنین نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل 3 همراه اول (3G) با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

مجید دارایی در این آیین که با حضور گلرو نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد اظهار کرد: با حمایت های وزارت ارتباطات و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و با هزینه اعتباری بالغ بر 61 میلیارد و 750 میلیون ریال، تجهیز روستاهای منطقه به تکنولوژی فیبرنوری و همچنین نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل 3 همراه اول (3G) در روستای چاشم در قالب پروژه USO یا خدمات عمومی و اجباری دولت، انجام شد.

دارایی تصریح کرد: با این اقدام اهالی این روستا با توجه به شرایط امروزی و شیوع ویروس کرونا می توانند از خدمات و آموزش های فراهم شده در بستر فضای مجازی، با استفاده از تکنولوژی های باند پهن نسل 3 همراه اول و همچنین اینترنت پرسرعت ثابت یا ADSL بر با کیفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های مخابراتی روستایی در مهدیشهر

افتتاح پروژه های مخابراتی روستایی در مهدیشهر