مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 09:202021-09-23سياسي

نمایشگاه مجازی «دفاع مقدس» طراحی و رونمایی شد


به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه مجازی «عکس دفاع مقدس» از سوی رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ادارات کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور و فصای مجازی و رسانه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی .

- به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه مجازی عکس دفاع مقدس از سوی رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ادارات کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور و فصای مجازی و رسانه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی طراحی و در قالب گالری های متنوع و مختلف ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نمایشگاه مجازی، صحنه هایی از جنگ تحمیلی، حماسه آفرینی رزمندگان و ایثارگران و همچنین حضور بانوان در عرصه های مختلف جنگ تحمیلی در قالب 87 قطعه عکس به همراه توضیحات کامل در اطلاع رسانی به زبان ژاپنی جهت علاقه مندان ایرانی و ژاپنی ارائه شدهه است.

رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، پیش از این نیز نمایشگاه های مجازی سردار سلیمانی، چهره بین المللی مبارزه با تروریسم و ایران زیبا را طراحی و ارائه کرده است.

در این نمایشگاه پس از ورود از طریق لینک های زیر و فشردن دکمه ادامه و قبول، وارد نمایشگاه شده و امکان قدم زدن، تنظیم فاصله، حرکت در تالارها، موسیقی، بزرگ نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مجازی «دفاع مقدس» طراحی و رونمایی شد

نمایشگاه مجازی «دفاع مقدس» طراحی و رونمایی شد