مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 09:152021-09-23سياسي

توریسم زیارتی در استان ایلام نیازمند تقویت زیرساخت ها است


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ظرفیت های اربعین در استان ایلام، گفت: توریسم زیارتی در استان ایلام نیازمند تقویت زیرساخت ها است.

- ، سید عزت الله ضرغامی ظهر پنجشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام اظهار کرد: استان ایلام، استان نمونه و فداکاری است و به گردن ملت ایران حق دارد.

وی تصریح کرد: شهدای گرانقدر، ایثارگران عزیز و مقاومت جانانه ای که مردم استان ایلام در دفاع مقدس داشتند، جایگاه خاصی را به استان داده است.

ضرغامی عنوان کرد: امیدواریم با سفر هیئت دولت و جلساتی که از قبل در بحث توسعه ای، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی انجام گرفته و تصمیماتی که گرفته می شود، بعد از این سفر تحولی در بخش های مختلف در استان ایجاد شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه کرد: نقاط دیدنی و جاهای بکر در ایلام فراوان است و به دلیل هم مرز بودن با عراق، توریسم زیارتی این استان ظرفیت فوق العاده است.

وی ادامه داد: با ایجاد زیرساخت های مناسب در کنار این حضور معنوی و پرحجم اربعین، استان ایلام نیز باید از آن بهره مند شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: ظرفیت های توریستی استان ایلام را در این سفر بررسی می کنیم که در چه حدی هستند، با هماهنگی همدیگر و به ویژه صدا و سیما دست در دست هم دهیم که اینجا را معرفی کنیم، که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توریسم زیارتی در استان ایلام نیازمند تقویت زیرساخت ها است

توریسم زیارتی در استان ایلام نیازمند تقویت زیرساخت ها است