مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 09:052021-09-23ورزشي

یوونتوس از قعر جهنم بازگشت / واکنش های جالب به اولین برد بانوی پیر +تصاویر


یوونتوس شب گذشته در بازی سخت مقابل اسپتزیا یک کامبک فوق العاده به ثبت رساند و توانست پس از ناکامی های فراوان به اولین برد خود در این فصل دست یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یوونتوس سرانجام و پس از ناکامی های فراوان به پیروزی رسید و اولین برد خود را به زیبایی هر چه تمام تر جشن گرفت.

(گزارش بازی را در اینجا بخوانید) یوونتوس در حالی که از حریف عقب بود، در یک کامبک 6 دقیقه در دقیقه 66 با گلزنی کیه زا به تساوی رسید و بعد با ضربه روی پای دلیخت جشن پیروزی برپا کرد.

این اولین پیروزی یوونتوس در سری آ ایتالیا پس از 4 بازی بود و همین باعث شد که این تیم از قرار گرفتن در رده هجدهم به رده سیزدهم صعود کند.

مطبوعات ایتالیا به این برد یوونتوس واکنش نشان دادند و گازتا دلااسپورت نوشت که مکس آلگری از قعرجهنم بازگشت.

این روزنامه معتقد بود که اگر یووه باز هم شکست می خورد شاید سران یووه به این تصمیم می رسند که باید آلگری اخراج شود اما این اتفاق با درخشش بازیکنی مثل کیه زا و دلیخت رخ نداد.

تیتر روزنامه گازتا دلا اسپورت : یوونتوس از قعر جهنم بازگشت / این روزنامه از درخشش تئو هرناندز و براهیم دیاز در بازی میلان نیز نوشت توتو اسپورت با انتشار عکسی از خوشحالی دلیخت نوشت: میبینی ، مکس؟ ما در این بازی شکست نخواهیم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوونتوس از قعر جهنم بازگشت / واکنش های جالب به اولین برد بانوی پیر +تصاویر

یوونتوس از قعر جهنم بازگشت / واکنش های جالب به اولین برد بانوی پیر +تصاویر