مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 09:002021-09-23سياسي

سردار ملک: خدمت بی وقفه به مردم دینی که شهدا به گردن ما دارند + تصاویر


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: امروز یکی از بزرگترین تکالیفی که بر دوش همه ماست خدمت به مردم است و یقینا اگری می خواهیم دینی که شهدا به گردن ما دارند را ادا کنیم باید بی وقفه به این مردم خدمت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی امروز در مراسم غبارروبی گلزار مطهر شهدای امامزاده عبدالله (ع) گرگان اظهار کرد: جلوه هایی که شهدای دفاع مقدس در هشت سال جنگ رقم زدند با الگوبرداری از صحنه های ظهر عاشورا توسط یاران سیدالشهدا (ع) است.

وی تصریح کرد: به فرموده امام راحل (ره) شهید به وجه الله نظر می کند و ما امروز در گلزار شهدایی حاضر شدیم که نظر کرده حضرت حق هستند.

مراسم غبارروبی گلزار مطهر شهدای امامزاده عبدالله (ع) گرگان مراسم غبارروبی گلزار مطهر شهدای امامزاده عبدالله (ع) گرگان   * بر ما تکلیف است تا با خدمت به مردم دین خود به شهدا را ادا کنیم  فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: اگر ما امروز در اوج امنیت و آرامش دور هم جمع شده ایم تا مرقد مطهر این عزیزان را غبارروبی کنیم به خاطر خون بر زمین ریخته شده همین عزیزان است.

سردار ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: امروز یکی از بزرگترین تکالیفی که بر دوش همه ماست خدمت به مردم است و یقینا اگری می خواهیم دینی که شهدا به گردن ما دارند را ادا کنیم باید بی وقفه به این مردم خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار ملک: خدمت بی وقفه به مردم دینی که شهدا به گردن ما دارند + تصاویر

سردار ملک: خدمت بی وقفه به مردم دینی که شهدا به گردن ما دارند + تصاویر