مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-23سياسي

ممنوعیت حرکت زائران پیاده رضوی به سمت مشهد در دهه پایانی صفر


رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حرکت زائران پیاده رضوی در ایام پایانی ماه صفر به سمت مشهد به صورت های گروهی و انفرادی ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، علی اصغر حسنی اظهار کرد: طبق تصمیم ستاد استانی مبارزه با حسینی تا شهادت امام رضا(ع) به سمت مشهد ممنوع بوده و خروج پلاک های بومی هم در همین فاصله زمانی از این شهر ممنوع اعلام شده است.

حسنی در خصوص آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی در خراسان رضوی، گفت: طبق آخرین اطلاعات به روزشده از نرم افزار ماسک، هم اکنون از میان 33 شهرستان خراسان رضوی شهرستان های درگز، خلیل آباد و بردسکن در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان های مشهد، سرخس، نیشابور، تربت حیدریه، چناران، کاشمر، سبزوار، قوچان، خواف، فریمان، گناباد، کاشمر، صالح آباد، تایباد، ششتمد، کوهسرخ، بینالود و زبرخان در وضعیت نارنجی و شهرستان های فیروزه، خوشاب، جغتای، جوین، داورزن، کلات، تربت جام، باخرز، زاوه، رشتخوار، مه ولات و بجستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در حال حاضر از مجموع 33 شهرستان استان 3 شهرستان در وضعیت قرمز، 18 شهرستان در وضعیت نارنجی و 12 شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت حرکت زائران پیاده رضوی به سمت مشهد در دهه پایانی صفر

ممنوعیت حرکت زائران پیاده رضوی به سمت مشهد در دهه پایانی صفر