مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-23سياسي

نگاه دولت اختصاص سهم بسزایی از بودجه های عمرانی به حوزه آموزش و پرورش است


معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: نگاه دولت مردمی بر این است که حوزه آموزش و پرورش سهم بسزایی در بودجه های عمرانی داشته باشد.

- ایسنا/خوزستان معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: نگاه دولت مردمی بر این است که حوزه آموزش و پرورش سهم بسزایی در بودجه های عمرانی داشته باشد.

رضا نجاتی امروز (یکم مهرماه) در آیین نمادین شکوفه ها و غنچه ها که در دبستان تزکیه اهواز برگزار شد، اظهار کرد: باید یادی کنیم از معلمانی که فداکاری کردند و در این دو سال زحمت کشیدند.

استان خوزستان در مناطق کوهستانی قرار دارد و با توجه به اینکه بنا بود آموزش در فضای مجازی ادامه پیدا کند، سختی هایی در این راه بود و مدیریت خوب و زحمات آموزش و پرورش، جای تقدیر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: یکی از استان هایی که در برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش فعال است، خوزستان است.

جلسات به صورت مستمر برگزار می شود و در هر جلسه دستورکارهای متنوع و راهگشا، مطرح می شود.

نجاتی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای برچیدن مدارس سنگی و کپری، ادامه داد: بنا بر این است که همه مدارس کپری و سنگی برچیده شوند و استان در مشارکت خیرین و ساخت و ساز، مقام اول را دارد که این نویدی در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه دولت اختصاص سهم بسزایی از بودجه های عمرانی به حوزه آموزش و پرورش است

نگاه دولت اختصاص سهم بسزایی از بودجه های عمرانی به حوزه آموزش و پرورش است