مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-23سياسي

اعضای شورای شهر کرمانشاه به اختلافات پایان دهند/ حاشیه نشینان را دریابیم


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: شورای شهر کرمانشاه با کنار گذاشتن اختلافات باید به دنبال خدمت رساندن به مردم باشد تا کارها بیش از پیش جلو برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار، امیر رحیمی سرپرست شهرداری کرمانشاه در خصوص دوری از حاشیه و توجه ویژه به خدمت رسانی در ایام مدیریت مجموعه شهرداری، اظهار داشت: همانطور که وارد رودخانه شدن پاها را خیس می کند وارد میدان شد حرف و حدیث به دنبال دارد اما باید ایستادگی کرد.

وی افزود: شورای شهر کرمانشاه با کنار گذاشتن اختلافات باید به دنبال خدمت رساندن به مردم باشد تا کارها بیش از پیش جلو برود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت رسیدگی و توجه به مناطق حاشیه ای و محروم شهر کرمانشاه به ویژه در مجموعه مدیریت شهری، تصریح کرد: برخی از محلات حاشیه ای و محروم کرمانشاه نیازمند ارائه ابتدایی ترین خدمات شهروندی هستند که باید به شکل ویژه به آن ها رسیدگی شود.

وی ضمن اشاره به تاکید رییس جمهور بر کار کردن و خدمتگزاری صادقانه، گفت: حضرت امام(ره) نیز تاکید داشتند به ایشان خدمتگزار بگویند؛ لذا باید در مجموعه مدیریت شهری نیز سعی شود خدمت به مردم سرلوحه کارها قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر کرمانشاه به اختلافات پایان دهند/ حاشیه نشینان را دریابیم

اعضای شورای شهر کرمانشاه به اختلافات پایان دهند/ حاشیه نشینان را دریابیم