مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-23فرهنگي

برگزیدگان جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در زرین دشت معرفی شدند


نخستین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در ایستگاه پایانی خود برگزیدگان خود را شناخت.

- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرین دشت در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: آیین اختتامیه نخستین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس با عنوان لاله های خونین، بصورت مجازی برگزار شد.

اسماعیل هنرور اظهار داشت: این جشنواره به میزبانی زرین دشت و با حضور شاعرانی از شهرستان های شیراز، فیروز آباد، گراش، داراب، فسا، فراشبند، جهرم، مهر، کازرون، قیر کارزین، زرقان و زرین دشت و حتی از همدان برگزار شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرین دشت بیان کرد: مقام اول این جشنواره به عاطفه مدنی پور از شهرستان مهر به خاطر برخورداری از اندیشه ی آیینی و بهره گیری مناسب از همه ظرفیت های شعری و استفاده از عنصر خیال تعلق گرفت.

هنرور ادامه داد: مقام دوم نیز به فاضل رفیعی غیاثی از شهرستان زرین دشت به جهت تصویر آفرینی و بهره گیری از تخیلی والا و استواری کلام رسید.

او ادامه داد: مقام سوم جشنواره استانی شعر دفاع مقدس نیز به سمیه توجی از شیراز به خاطر زبانی نو و استفاده از ساختاری مناسب و زیبا تعلق گرفت.

دبیر جشنواره استانی شعر دفاع مقدس زرین دشت تاکید کرد: پس از بررسی هفتاد اثر ارسالی درباره هشت سال دفاع مقدس جا دارد از تلاش بی وقفه همه دست اندرکاران و همچنین شاعران عزیزی که اندیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در زرین دشت معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در زرین دشت معرفی شدند