مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:452021-09-23سياسي

نتایج چهل و چهارمین مسابقات قرآن کریم در خراسان شمالی اعلام شد


رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از اعلام نتایج مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از اعلام نتایج مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خبر داد.

علی پرهیزکار، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام نتایج مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان شمالی، گفت: این مسابقات در شهریورماه سال جاری در بخش خواهران و برادران برگزار شد.

وی با بیان اینکه 144 نفر به مرحله استانی این مسابقات راه پیدا کردند، افزود: مسابقاتِ بخش برادران در امامزاده سید عباس(ع) بجنورد و خواهران در دانشکده علوم قرآنی در رشته های حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ پنج جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان برگزار شد.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به اینکه داوری رشته دعاخوانی نیز در تهران و به صورت سراسری انجام می شود، افزود: شرکت کنندگانی که نمره قبولی را کسب کنند به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

پرهیزکار با بیان اینکه مرحله استانی رشته تفسیر عمومی در 11 مهرماه سال جاری برگزار می شود، اضافه کرد: 23 نفر از آقایان و خانم ها به مرحله استانی در این رشته راه پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج چهل و چهارمین مسابقات قرآن کریم در خراسان شمالی اعلام شد

نتایج چهل و چهارمین مسابقات قرآن کریم در خراسان شمالی اعلام شد