مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:452021-09-23اقتصادي

نمایشگاه بین المللی البرز تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد


رییس اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه در صورت تزریق اعتبار فاز نخست نمایشگاه دائمی و بین المللی استان تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد، - ایسنا/البرز رییس اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه در صورت تزریق اعتبار فاز نخست نمایشگاه دائمی و بین المللی استان تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد، گفت: آبرسانی به محل در بازدید ازمحل پروژه بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرهام رضایی روز پنجشنبه یکم مهرماه در جریان بازدید استاندار و جمعی از مدیران کل استان از محل احداث پروژه نمایشگاه بین المللی که در نزدیکی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در حال احداث است، بیان کرد: این پروژه با تلاش سهامداران به پیشرفت 85 درصدی رسیده است.

وی ادامه داد: برای تکمیل 15 درصد باقیمانده کار نیاز به تامین مالی است و از استاندار البرز درخواست کرده ایم که تدابیر لازم برای تخصیص 10 مبیلیارد تومان اعتبار به این پروژه اندیشیده و اجرایی شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی استان البرز گفت: در صورت تزریق اعتبار لازم پروژه نمایشگاه دائمی و بین المللی البرز تاکمتر از سه ماه دیگر افتتاح خواهد شد.

وی در مورد مشکلاتی که در زمینه تامین زیرساخت هایی مانند آب، برق و گاز در احداث این نمایشگاه وجود داشت، افزود: با مدیران کل دستگاه های مربوطه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بین المللی البرز تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد

نمایشگاه بین المللی البرز تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد