مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:302021-09-23سياسي

آزادی 1071 زندانی در پویش مردمی «نذر هشتم»


راه اندازی پویش مردمی «نذر هشتم» مورد استقبال پرسنل زندان و همچنین سایر گروه های جهادی و مردمی قرار گرفته و طی دو ماه گذشته آزادی بیش از هزار زندانی را موجب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، با اجرای پویش مردمی نذر هشتم که به ابتکار رییس سازمان زندان ها و درجهت حمایت از مددجویان گرفتار در حبس کلید خورده، بالغ بر هزار نفر از مددجویان زندان های کشور توانستند طی دو ماه اخیر با جلب مشارکت های اجتماعی و مردمی، از بند زندان رهایی یافته و به آغوش جامعه بازگردند.

این طرح خیرخواهانه با هدف کمک به آزادی مددجویان و حمایت مالی از خانواده های آنان در دستور اجرا قرار گرفته و تاکنون با استقبال خیرین نیز روبرو شده؛ در این راستا در مدت اخیر مبلغی بیش از 13 میلیارد و 130 میلیون تومان جمع آوری و درجهت آزادی زندانیان تخصیص یافته است.

کمک به خانواده زندانیان از دیگر ابعاد راه اندازی پویش نذر هشتم اعلام شده است به نحوی که در بازه زمانی مذکور، کمک های دریافتی از طریق جلب مشارکت گروه های اجتماعی، جهادی و مردمی به مبلغ اهدایی بیش از 1 میلیارد و 730 میلیون تومان رسیده است.

پرداخت نقدی، اجاره ویا رهن منزل، بسته معیشتی، سبد کالا، اقدامات آموزشی، توزیع غذا، اعزام به سفرهای زیارتی، خدمات درمانی، جهیزیه، خرید لوازم خانگی، هزینه دانشگاه، اشتغال و غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 1071 زندانی در پویش مردمی «نذر هشتم»

آزادی 1071 زندانی در پویش مردمی «نذر هشتم»