مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:202021-09-23سياسي

زنگ شکوفه ها درگیلان/ قالیباف: مدرسه و دفاع مقدس دو دانشگاه تربیتی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد باقر قالیباف صبح امروز در مراسم نواختن زنگ شکوفه ها در مدرسه دخترانه شاهد رشت با تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای تمامی دختران و پسران این سرزمین باشیم.

وی دانش آموزان را امیدان آینده کشور دانست و گفت: دانش آموزان سرمایه های ایران اسلامی و امیدان و تضمین آینده این انقلاب و ایران عزیز هستند.

  رییس مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از حضور در استان شهیدپرور گیلان افزود: بسیارخرسندم که در آغاز هفته دفاع مقدس در این استان شهیدپرور حضور دارم، دفاع مقدسی که در آن بسیاری از جوانان و پدران شما دانش آموزان برای امنیت کشور با دشمنان مبارزه کردند.

قالیباف امنیت کشور را مدیون خون شهدا و رشادت های جانبازان دانست و بیان کرد: آغاز هفته دفاع مقدس و هم زمانی با آغاز سال تحصیلی تقارن خوبی است چرا که هر دو دانشگاهی برای تربیت هستند.

  وی دوران دفاع مقدس و جبهه های جنگ و مدارس را دو سنگر مهم برای تضمین آینده کشور عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس دانشگاهی برای تربیت نیروهای رزمنده بود که رشادت و جوانمردی را به تحصیل پرداخته و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و مدارس نیز مکانی برای تربیت نسل های انقلابی و پیرو شهدای عزیز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ شکوفه ها درگیلان/ قالیباف: مدرسه و دفاع مقدس دو دانشگاه تربیتی هستند

زنگ شکوفه ها درگیلان/ قالیباف: مدرسه و دفاع مقدس دو دانشگاه تربیتی هستند