مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:152021-09-23سياسي

مسئولین به دنبال راه اندازی پرواز از لامرد به سوریه باشند


راه اندازی پرواز مستقیم به عتبات و عالیات موقعیت مناسبی برای شهرستان است که مسئولین باید به دنبال راه اندازی پرواز به سوریه نیز باشند.

- حجت الاسلام علی حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: این موقعیت ویژه ای که برای شهرستان لامرد پیش آمده است باید روز به روز تقویت شود.

وی تصریح کرد: در این ایام زیارتی سید الشهدا که سفر زمینی لغو شده، سفر هوایی راه اندازی شده است که کار مردم و مناطق اطراف برای رفتن به عتبات و عالیات را راحت تر کرده است و باید قدردان مسؤلین بود.

امام جمعه لامرد تصریح کرد: با توجه به همجواری لامرد با دیگر شهرستان ها، فرودگاه لامرد این قابلیت را دارد تا دیگر پروازها را راه اندازی کند و مسئولین جهت راه اندازی پرواز هوایی به سمت سوریه نیز تلاش کنند تا هرچه سریع تر محقق شود.

حجت الاسلام حسین زاده اظهار کرد: شأن و شایستگی مردم ما جهت دریافت بهترین خدمات است، و مردم لایق بهترین ها هستند و این یک موهبت الهی ست.

وی در مورد برپایی موکب سیدالشهدای لامردی ها در کربلای معلی اظهار کرد: رسانه ها در مورد اربعین حسینی پوشش خبری خوب دهند و موکب لامردی ها نیز راه اندازی خواهد شد، و سه وعده غذا، و از زوار حسینی به خوبی پذیرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین به دنبال راه اندازی پرواز از لامرد به سوریه باشند

مسئولین به دنبال راه اندازی پرواز از لامرد به سوریه باشند