مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:002021-09-23سياسي

زنگ آغاز سال تحصیلی در گیلان / قالیباف: مدرسه و دفاع مقدس دو دانشگاه تربیتی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد باقر قالیباف صبح امروز در مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی را در مدرسه دخترانه شاهد رشت با تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای تمامی دختران و پسران این سرزمین باشیم.

وی دانش آموزان را امیدان آینده کشور دانست و گفت: دانش آموزان سرمایه های ایران اسلامی و امیدان و تضمین آینده این انقلاب و ایران عزیز هستند.

  رییس مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از حضور در استان شهیدپرور گیلان افزود: بسیارخرسندم که در آغاز هفته دفاع مقدس در این استان شهیدپرور حضور دارم، دفاع مقدسی که در آن بسیاری از جوانان و پدران شما دانش آموزان برای امنیت کشور با دشمنان مبارزه کردند.

قالیباف امنیت کشور را مدیون خون شهدا و رشادت های جانبازان دانست و بیان کرد: آغاز هفته دفاع مقدس و هم زمانی با آغاز سال تحصیلی تقارن خوبی است چرا که هر دو دانشگاهی برای تربیت هستند.

  وی دوران دفاع مقدس و جبهه های جنگ و مدارس را دو سنگر مهم برای تضمین آینده کشور عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس دانشگاهی برای تربیت نیروهای رزمنده بود که رشادت و جوانمردی را به تحصیل پرداخته و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و مدارس نیز مکانی برای تربیت نسل های انقلابی و پیرو شهدای عزیز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ آغاز سال تحصیلی در گیلان / قالیباف: مدرسه و دفاع مقدس دو دانشگاه تربیتی هستند

زنگ آغاز سال تحصیلی در گیلان / قالیباف: مدرسه و دفاع مقدس دو دانشگاه تربیتی هستند