مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:002021-09-23بين الملل

انتقاد امیرعبداللهیان ازسکوت نهادهای حقوق بشری


وزیر خارجه با انتقاد شدید از سکوت نهادهای حقوق بشری در مقابل تحریم های ظالمانه آمریکا عنوان داشت: تحریم های ظالمانه آمریکا اقدامی ضد انسانی و یک تروریسم آشکار بر ضد مردم ایران است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود عصر روز چهارشنبه با پیتر ماورر رییس صلیب سرخ جهانی ملاقات کرد.

امیرعبداللهیان در این ملاقات ضمن تشکر از تلاش های صادقانه پیتر ماورر، از اقدامات و کمک های صلیب سرخ برای تفحص مفقودین و شهدای جنگ تحمیلی در خاک عراق و همچنین کمک های هرچند محدود اما ارزشمند به هلال احمر برای مبارزه با همه گیری کرونا قدردانی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه با اشاره به وضعیت خطیر انسانی در افغانستان، تلاش بی وقفه پرسنل نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در آن کشور و همچنین سازمان های مرتبط در داخل ایران برای کمک به بیجا شدگان و آوارگان طی هفته های اخیر را تشریح کرد و اظهار داشت: تلاش کردیم در میانه فراگیری کرونا و به رغم همه فشارهایی که این روزها جامعه ایران با آن روبرو است، تا جایی که ممکن است بیجا شدگان افغانستانی را نیز تحت واکسیناسیون کرونا قرار دهیم ولی در این رابطه به کمک فوری و جدی بین المللی نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امیرعبداللهیان ازسکوت نهادهای حقوق بشری

انتقاد امیرعبداللهیان ازسکوت نهادهای حقوق بشری