مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-23سياسي

اهدای نشان فداکاری به خانواده شهید محمود امان الهی


همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، از سوی فرمانده کل ارتش نشان فداکاری به خانواده معظم شهید محمود امان الهی اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم اهدای نشان فداکاری به خانواده معظم شهید محمود امان الهی، همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس که با عنوان شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی و سربازان نامگذاری شده است، گفت: نسل امروز و فردای تاریخ محتاج شناخت چهره های شاخصی همچون شهید امان الهی هستند.

در چالش های بزرگ همیشه قهرمانانی هستند که گره ها و چالش ها را رفع می کنند و خوشبختانه به برکت انقلاب و روحی که حضرت امام خمینی (ره) در جامعه دمید، قهرمانان زیادی داریم که باید به خوبی به جامعه معرفی شوند.

وی افزود: اگر امروز برخی از قدرت های سلطه گر دنیا یک طرف ایستاده اند و جمهوری اسلامی ایران با اقتدار یک طرف دیگر، این به برکت خون شهیدان و روح بلند حضرت امام خمینی (ره) و وجود ارزشمند فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) است.

شهید امان الهی شخصیتی به معنای واقعی انقلابی، متعهد و مسلمان بود و با روحیه ای که داشت در اکثر بخش های نیروهای مسلح خدمتی صادقانه انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای نشان فداکاری به خانواده شهید محمود امان الهی

اهدای نشان فداکاری به خانواده شهید محمود امان الهی