مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 07:502021-09-23سياسي

دو مرکز واکسیناسیون دیگر در استان بوشهر افتتاح شد


رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر از افتتاح دو مرکز دیگر در شهرهای بوشهر و خورموج به صورت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در جهت تسریع در روند واکسیناسیون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، علی احمدی زاده صبح امروز در آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون شهر خورموج اظهار داشت: به دنبال تسریع در روند واکسیناسیون در سطح استان با همراهی و مساعدت های دانشگاه علوم پزشکی اقدامات مشترک با دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی خواهد کرد، تصریح کرد: سومین مرکز واکسیناسیون را در منطقه تنگک شهر بوشهر با توجه به نبود مرکز واکسیناسیون در محلات جنوبی شهر و چهارمین مرکز را در شهر خورموج افتتاح کردیم.

احمدی زاده بیان کرد: مرکز واکسیناسیون تنگک ظرفیت روزانه تزریق 800 دوز واکسن و مرکز واکسیناسیون شهر خورموج ظرفیت روزانه هزار دوز واکسن را دارد.

رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این مراکز همه روزه به صورت دو شیفت صبح از ساعت 8  تا 13 و بعدازظهر ساعت 17 الی 21 فعال و به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

احمدی زاده گفت: جهاد دانشگاهی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آمادگی دارد در صورت نیاز با سرعت مراکز جدید را در شهرستان های دیگر افتتاح کند به طوری که ظرف چند روز آینده مراکز جدید واکسیناسیون در شهرستان های کنگان، دشتستان و گناوه نیز راه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مرکز واکسیناسیون دیگر در استان بوشهر افتتاح شد

دو مرکز واکسیناسیون دیگر در استان بوشهر افتتاح شد