مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 07:502021-09-23ورزشي

بی سمت ها نفت مسجدسلیمان را بی ثبات کرده اند


یک مدیر ورزشی اتفاقات رقم خورده در باشگاه نفت مسجدسلیمان را در شان این باشگاه نمی داند و معتقد است که بی سمت ها نفت مسجدسلیمان را بی ثبات کرده اند.

- ایسنا/خوزستان یک مدیر ورزشی اتفاقات رقم خورده در باشگاه نفت مسجدسلیمان را در شان این باشگاه نمی داند و معتقد است که بی سمت ها نفت مسجدسلیمان را بی ثبات کرده اند.

کیوان بابادی در گفت و گو با ایسنا، درباره این که چرا باید باشگاه نفت که به دنبال این بود که چند روز پس از پایان لیگ بیستم، سرمربی خود را انتخاب کند تا زودتر از سایر تیم ها کار خود را برای فصل جدید آغاز کند، همچنان در گیر و دار انتخاب سرمربی است؟ اظهار کرد: متاسفانه مدیران شهری مسجدسلیمان نمی توانند خود را از تصمیماتی که در مورد تیم نفت گرفته می شود، مبرا کنند و با بی تجربگی همیشه احساس شان این بوده است که می توانند مشکلات را حل کنند.

این نیز از دلایل ناکامی این روزهای نفت مسجدسلیمان است.

وی با بیان این که بی سمت ها نفت مسجدسلیمان را بی ثبات کرده اند، گفت: از مدیری همچون محمد نظری انتظار بیشتری می رود که با قاطعیت، خود تصمیم گیرنده در تمامی امور باشگاه باشد زیرا متاسفانه افرادی برای باشگاه نظر می دهند که هیچ سمتی در این باشگاه ندارند و همین افراد که کاره ای نیستند در جلسات باشگاه حضور پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی سمت ها نفت مسجدسلیمان را بی ثبات کرده اند

بی سمت ها نفت مسجدسلیمان را بی ثبات کرده اند