مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 07:452021-09-23سياسي

حق جامعه پزشکی در ترسیم ایثارگری های آنها ادا نشده است


وزیر بهداشت با اشاره به ایثارگری های جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس گفت: حق جامعه پزشکی در ترسیم ایثارگری های آنها در دوران دفاع مقدس ادا نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سال های آینده در چنین روزهایی در مسیر نجف و کربلا باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس عنوان کرد: دفاع مقدس یادآور دلاورمردی ها و ایثارگری های امت اسلامی و جامعه پزشکی است که در دفاع مقدس حماسه بزرگی آفریدند.

عین اللهی ادامه داد: جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس نقش بسیار مهمی ایفا کردند اما حماسه آفرینی این قشر هنوز به تصویر کشیده نشده و حق آنها ادا نشده است بنابراین لازم است با برگزاری کنگره های مختلف همچنین به همت رسانه ها، خاطرات و ایثارگری های این قشر نیز به تصویر کشیده شود.

وی، برگزاری کنگره ها را مهم خواند و تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از حضور در میدان نبرد نیست و امیدوارم این جلسات و کنگره ها موجب شود که ایثارگری های شهدا به تصویر کشیده شود.

وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: چشم امید ما به جوانان و اساتیدی است که بتوانند سلامت جامعه را بسازند و کشور ما را بیش از پیش به پیشرفت برسانند.

وی از مقام شامخ شهدای سلامت تقدیر کرد و با بیان اینکه یزد استان شهیدپروری است که در همه دوره ها نامش با شهید، شهادت و ایثار عجین بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق جامعه پزشکی در ترسیم ایثارگری های آنها ادا نشده است

حق جامعه پزشکی در ترسیم ایثارگری های آنها ادا نشده است