مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 07:302021-09-23سياسي

حفظ دستاوردهای انقلاب نیازمند حضور آگاهانه و میدانی مردم است


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال دور کردن مردم از آرمان های انقلاب است، گفت: حضور همه جانبه و آگاهانه مردم از راه های حفظ دستاوردهای انقلاب است.

- ، آیت الله رسول فلاحتی صبح پنج شنبه در مراسم گلباران مزار شهدای دوران دفاع مقدس رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران آمریکا را ذلیل کرد، اظهار کرد: جایگاه نازل ایران قبل از انقلاب با عزت و اقتدار کشور پس از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه بزرگترین دستاورد جنگ 8 ساله، برگرداندن قدرت و جایگاه واقعی و عظمت به ملت ایران بود، افزود: امروز رییس جمهور با اقتدار کامل به دولت آمریکا می گوید که آنها در هیچ جا حتی کشور خود اعتبار و جایگاهی ندارند.

وی با بیان اینکه تمدن و ایستادگی جوانان و شهیدان ما منجر به اخراج آمریکا از منطقه شد، تصریح کرد: امروز آمریکایی ها از منطقه بیرون نمی روند بلکه آنها را از منطقه بیرون می کنیم و خون شهیدان ثمر داده و آمریکایی ها ذلیلانه شکست خوردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه انقلاب عزت و اقتدار را به ملت های مسلمان برگرداند، افزود: برخی کشورهای منطقه تمامی امکانات خود برای مقابله با گسترش اسلام را به کار گرفتند اما انقلاب اسلامی مقتدرانه مقابل آنها ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ دستاوردهای انقلاب نیازمند حضور آگاهانه و میدانی مردم است

حفظ دستاوردهای انقلاب نیازمند حضور آگاهانه و میدانی مردم است