مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 07:202021-09-23سياسي

میزان جلب همکاری فرا بخشی معیار ارزیابی استانها در اکسپو دبی


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: جلب مشارکت و همکاری فرا بخشی از سوی ادارات کل 31 استان کشور به منظور حضوری شایسته در نمایشگاه اکسپو 2022 دبی در ارزیابی کیفیت موثر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اصغر شالبافیان با حضور در نشست با مدیران کل ادارات 5 استان اصفهان، البرز، چهارمحال وبختیاری، زنجان و گیلان که به صورت وبینار با هدف هماهنگی های نهایی جهت حضور در نمایشگاه اکسپو دبی ظهر امروز در محل معاونت گردشگری برگزار شد؛ ضمن قدردانی از زحماتی که تا کنون برای پیشبرد برنامه های این نمایشگاه که قرار است در بازه زمانی 6 ماه، از تاریخ 9 مهر 1400 لغایت 11 فروردین 1401 در شهر دبی کشور امارات برگزار شود؛ گفت: حضور در اکسپو دبی به عنوان رویداد مهم جهانی علاوه بر اینکه فرصت مغتنمی برای کشور و به تبع آن صنعت گردشگری به شمار می آید.

از لحاظ برگزاری محل جغرافیایی و نزدیکی به کشور نیز امتیازی ویژه محسوب می شود که باید از ظرفیت های بیشمار موجود در آن نهایت بهره برداری انجام شود.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی صورت گرفته در بازه برگزاری این رویداد هر هفته یک استان، ظرفیت های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی خود را ارائه خواهد کرد، افزود: استان ها در نظر داشته باشند که در برگزاری هفته های فرهنگی برنامه ریزی شده تنها نباید ظرفیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان جلب همکاری فرا بخشی معیار ارزیابی استانها در اکسپو دبی

میزان جلب همکاری فرا بخشی معیار ارزیابی استانها در اکسپو دبی