مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 07:102021-09-23اقتصادي

افتتاح 60 کیلومتر بزرگراه تا پایان سال


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا پایان امسال 60 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل تکمیل و به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا پایان امسال 60 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل تکمیل و به بهره برداری می رسد.

محبوب حیدری روز دوشنبه 29 شهریورماه در جریان بازدید از طرح های توسعه بزرگراهی در مشگین شهر اظهار کرد: در حال حاضر 300 کیلومتر بزرگراه در مناطق مختلف استان در حال احداث است که برای تکمیل این پروژه ها از منابع ملی بیشترین جذب اعتبارات را شاهد بودیم.

وی توسعه بزرگراه ها را در کنار احداث راه های اصلی از اهم وظایف راه و شهرسازی اعلام کرد و گفت: از اوایل سال 95 مطالعات راه های شریانی استان با محوریت امکان سنجی آنها آغاز شد و در یک فرصت زمانی یک ساله موفق شدیم مطالعات امکان سنجی را تکمیل و تحویل وزارت راه و شهرسازی بدهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: این کار با تلاش مشاوران و همکاری خوب معاونت مهندسی و ساخت اداره کل انجام شد تا گام بعدی در اخذ مجوز از وزارت راه و شهرسازی و پیگیری های لازم در این زمینه به انجام برسد.

حیدری افزود: بعد از تشکیل جلسات مختلف در وزارت راه و شهرسازی ما با توجیه توسعه بزرگراهی در استان موفق شدیم مجوز احداث بزرگراه های استان را در همه مسیرها بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 60 کیلومتر بزرگراه تا پایان سال

افتتاح 60 کیلومتر بزرگراه تا پایان سال