مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-23اجتماعي

آغاز واکسیناسیون 10 هزار دانش آموز پایه دوازدهم در خراسان جنوبی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تکمیل واکسیناسیون فرهنگیان استان و آغاز واکسیناسیون بیش از 10 هزار دانش آموز پایه دوازدهم خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تکمیل واکسیناسیون فرهنگیان استان و آغاز واکسیناسیون بیش از 10 هزار دانش آموز پایه دوازدهم خبر داد.

محمدعلی واقعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هیچ محدودیتی برای آموزش و پرورش در نوع و تعداد واکسن وجود نداشته و معلمان استان به انتخاب خود هر نوع واکسنی که مجوز وزارت بهداشت را داراست و قابلیت تزریق داشته باشد، استفاده کرده اند.

وی بیان کرد: مهم ترین دغدغه خادمین تعلیم و تربیت ترویج و گسترش فرهنگ نماز در بین آینده سازان انقلاب اسلامی است از این رو همزمان با فصل بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی زنگ نماز به صدا درمی آید.

واقعی با بیان اینکه روستاها و مدارسی که کلاس های زیر 15 نفر دانش آموز دارند از اول مهر به مدرسه می روند، افزود: زمان رفتن دانش آموز کلاس های زیر 30 نفر را نیمه مهر ماه و از ابتدای آبان ماه دانش آموزان مدارس زیر 300 نفر در کلاس های حضوری شرکت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: کلاس های حضوری مدارس با بیش از 300 نفر دانش آموز نیمه دوم آبان ماه بوده و در تمام شرایط اصل رعایت موارد و پروتکل های بهداشتی، فاصله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون 10 هزار دانش آموز پایه دوازدهم در خراسان جنوبی

آغاز واکسیناسیون 10 هزار دانش آموز پایه دوازدهم در خراسان جنوبی