مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-23سياسي

دو بال «علم و دانش» و «ایمان و معنویت» لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است


رییس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی خطاب به دانش آموزان، «علم و دانش» و «ایمان و معنویت» را مانند دو بال دانست که توامان لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند.

- دو بال علم و دانش و ایمان و معنویت لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است رییس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی خطاب به دانش آموزان، علم و دانش و ایمان و معنویت را مانند دو بال دانست که توامان لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی خطاب به دانش آموزان، علم و دانش و ایمان و معنویت را مانند دو بال دانست که توامان لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند.

متن این پیام بدین شرح است: به نام خدا سلام و درود خدا بر شما دانش آموزان عزیز، ارزنده ترین یادگارهای امام راحل بزرگوار، فروزندگان چراغ ایمان و هدایت، حافظان تقوا، مجاهدان در عرصه های علم و فرهنگ و سیاست؛ و رقم زنندگان فصل جدید نظام مقدس جمهوری اسلامی.

به حول قوه الهی شما فرزندان ایران اسلامی که در یکی از حساس ترین نقطه تاریخ با امید و نگاه به آینده، انقلاب اسلامی را به آرمان بزرگش در گام دوم انقلاب که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو بال «علم و دانش» و «ایمان و معنویت» لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

دو بال «علم و دانش» و «ایمان و معنویت» لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است