مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 06:352021-09-23سياسي

پنجمین مراسم شورای شهر یاسوج به فرجام نرسید


ششمین مراسم (پنج مراسم رسمی و یک مراسم فوق العاده) شورای شهر یاسوج در حالی که انتظار می رفت با حضور دو سوم اعضا برگزار شود اما به علت حضور نیافتن یکی از اعضا با سخنان توضیحی فرماندار و انتقادات تند یکی از اعضای شورای شهر نیمه تمام ماند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد ششمین مراسم (پنج مراسم رسمی و یک مراسم فوق العاده) شورای شهر یاسوج در حالی که انتظار می رفت با حضور دو سوم اعضا برگزار شود اما به علت حضور نیافتن یکی از اعضا با سخنان توضیحی فرماندار و انتقادات تند یکی از اعضای شورای شهر نیمه تمام ماند.

فرماندار شهرستان بویراحمد در ابتدای مراسم گفت: مراسم تحلیف شورای ششم شهر یاسوج در حالی برگزار شده که اعلام برگزاری با دو سوم اعضا یک دستور قانونی از مرکز کشور است بنابراین این جلسه کاملا قانونی است.

احمدی با اشاره به مشکل تایید صلاحیت نشدن دو نفر از اعضای منتخب شورای شهر یاسوج افزود: تعداد زیادی از شهرها در استان های دیگر این مشکل را داشتند که بسیاری از شهرها این مشکل را حل کردند و در دو شهرستان دیگر استان هم این موضوع حل شد و هم اکنون جلسه شورای این شهر هم قانونی برگزار می شود.

وی اظهارکرد: یکی از مشکلات برگزار نشدن مراسم تحلیف شورای شهر یاسوج، بر زمین ماندن اقدامات ضروری شهری و امور مردم محسوب شده که این ایراد بر شورا وارد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین مراسم شورای شهر یاسوج به فرجام نرسید

پنجمین مراسم شورای شهر یاسوج به فرجام نرسید