مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 05:452021-09-23بين الملل

گفت وگوی آمریکا و اسراییل درباره «طرح جایگزین» در صورت عدم بازگشت ایران به مذاکرات


رژیم صهیونیستی در این گفت وگوها «بر ضرورت پیشبرد طرح جایگزین درباره ایران به دلیل بن بست مذاکرات دیپلماتیک همزمان با توسعه و پیشرفت در برنامه هسته ای ایران تاکید کرده است».

- گفت وگوی آمریکا و اسراییل درباره طرح جایگزین در صورت عدم بازگشت ایران به مذاکرات رژیم صهیونیستی در این گفت وگوها بر ضرورت پیشبرد طرح جایگزین درباره ایران به دلیل بن بست مذاکرات دیپلماتیک همزمان با توسعه و پیشرفت در برنامه هسته ای ایران تاکید کرده است .

پایگاه اکسیوس به نقل از دو مقام رژیم صهیونیستی گزارش داد که مقام های این رژیم و آمریکا مذاکراتی در خصوص طرح جایگزین در صورت عدم بازگشت ایران به مذاکرات برجامی، انجام داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، پایگاه اینترنتی اکسیوس به نقل از دو مقام رژیم صهیونیستی گزارش داد که مقام های این رژیم و آمریکا مذاکراتی در خصوص طرح جایگزین در صورت عدم بازگشت ایران به مذاکرات برجامی، انجام داده اند.

بر اساس این گزارش، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا و ایال خولاطا مشاور امنیت رژیم صهیونیستی، هفته گذشته در نشستی ویدئو کنفرانس درباره طرح های جایگزین احتمالی خود رایزنی کرده اند.

در ادامه آمده است که رژیم صهیونیستی در این گفت وگوها بر ضرورت پیشبرد طرح جایگزین درباره ایران به دلیل بن بست مذاکرات دیپلماتیک همزمان با توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی آمریکا و اسراییل درباره «طرح جایگزین» در صورت عدم بازگشت ایران به مذاکرات

گفت وگوی آمریکا و اسراییل درباره «طرح جایگزین» در صورت عدم بازگشت ایران به مذاکرات