مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 05:402021-09-23سياسي

طرح «به وقت کتاب» در مدارس صومعه سرا آغاز شد


اجرای طرح شهرستانی «به وقت کتاب» به منظور معرفی هفتگی چهار عنوان کتاب همزمان با آغاز سال تحصیلی در صومعه سرا آغاز شد.

- رشت- فرماندار صومعه سرا گفت: اجرای طرح شهرستانی به وقت کتاب به منظور معرفی هفتگی چهار عنوان کتاب همزمان با آغاز سال تحصیلی در صومعه سرا آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلال سید محمدی صبح پنجشنبه در حاشیه آغاز طرح ابتکاری به وقت کتاب ، با اشاره به لزوم ترغیب کودکان و نوجوانان به خواندن کتاب، اظهار کرد: اجرای طرح های خلاقانه بادر حوزه کتاب و کتابخوانی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

سید محمدی افزود: با اجرای طرح به وقت کتاب در مدارس شهرستان و معرفی کتاب های مفید در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، دینی و تاریخی این آینده سازان با آگاهی بیشتری وارد زندگی اجتماعی شوند.

معرفی 4 عنوان کتاب در طول ماه در قالب طرح به وقت کتاب در ادامه این مراسم رییس اداره کتابخانه های عمومی صومعه سرا نیز گفت: طرح شهرستانی به وقت کتاب برگرفته از اجرای زنگ کتاب خوانی در مدارس صومعه سرا است که که با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم حضور دانش آموزان، به صورت مجازی و از طریق شبکه اجتماعی شاد اجرایی می شود.

آرزو عباس زاده اضافه کرد: با اجرای این طرح در مدارس شهرستان صومعه سرا چهار عنوان کتاب در طول ماه از مجموعه منابع موجود در کتابخانه های عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «به وقت کتاب» در مدارس صومعه سرا آغاز شد

طرح «به وقت کتاب» در مدارس صومعه سرا آغاز شد