مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 05:202021-09-23سياسي

شرایط جدید رجیستری اعلام شد


با اعلام بازنگری مجدد در روند رجیستری گوشی تلفن همراه در مبادی ورودی، طی بررسی و مصوبات صورت گرفته، فرآیند به نحوی برنامه ریزی شده است که ایستایی در مبادی ورودی به حداقل رسیده و محدود به احراز هویت مسافر و گوشی تلفن خواهد شد و مابقی به بعد از ورود منتقل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اوایل شهریورماه خاندوزی-وزیر اقتصاد- در بازدیدی از گمرک امام خمینی (ره) در جریان روند رجیستری قرار گرفت و طی آن مسئولان گمرک اعلام کردند با توجه به شرایط حاکم، ایستایی در رجیستری در مبادی ورودی وجود دارد که نیاز به اصلاح فرایند و حداقل حضور است.

به دنبال آن وزیر اقتصاد طی نامه ای به رییس کل گمرک تاکید کرد که با تشکیل کارگروه، شرایطی تشکیل شود که رجیستری حضوری به کمترین زمان کاهش یافته و یا حتی حذف شود.

آخرین وضعیت تغییر فرایند رجیستری در مبادی ورودی موضوعی است که در گفت وگو با معاون فنی گمرک مورد بررسی قرار گرفت و وی توضیحاتی در این رابطه ارائه کرد.

ارونقی گفت: با توجه به تکلیف تعیین شده مبنی بر حذف کلیه ایستایی های موجود در فرآیند رجیستری گوشی تلفن همراه مسافرین ورودی و انجام فرآیند به صورت غیرحضوری، با تشکیل کارگروهی با حضور نمایندگان دستگاه های مربوطه چالش های موجود مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاداتی در این رابطه تصویب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جدید رجیستری اعلام شد

شرایط جدید رجیستری اعلام شد