مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 05:152021-09-23اقتصادي

پروژه کنارگذر شمالی کرج را دولت باید اجرا می کرد


پروژه کنارگذر شمالی در زمره پروژه های ملی است که در واقع باید دولت آن را اجرا می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهر، مصطفی سعیدی سیرایی صبح پنجشنبه در جلسه اولویت بندی بهره برداری از پروژه کنارگذر شمالی اظهار کرد: این پروژه در زمره پروژه های ملی است که در واقع باید دولت آن را اجرا می کرد.

وی اضافه کرد: با این وجود شهرداری کرج با رویکرد هم افزایی با دولت مشارکت در اجرای پروژه را پذیرفت اما گستردگی پروژه و تعهدات تعیین شده برای شهرداری در قرارداد مشارکت بسیار فراتر از توان و ظرفیت زمان حال و آتی شهرداری است.

سرپرست شهرداری کرج گفت: تداوم این وضعیت اجرای این پروژه را با چالش های متعددی مواجه خواهد ساخت که محتمل ترین آن هزینه های ناشی از تأخیر خواهد بود.

سعیدی سیرایی ادامه داد: به همین دلیل ضروری است تا با لحاظ شرایط حاکم بر اقتصاد شهری، نقش و تعهد دولت در این پروژه بسیار فراتر از آنچه که تعریف شده است، باشد.

سعیدی سیرایی بیان کرد: با توجه به ابهامات و تعارضات موجود در حدفاصل پل B0 و B1 و نیز قسمت انتهایی پروژه از خوارزمی به بعد تا محل اتصال پروژه به اتوبان کرج _ قزوین لازم است به منظور جلوگیری از هزینه های مضاعف، تمرکز اقدامات آتی بر تکمیل و بهره برداری از پل B1 باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه کنارگذر شمالی کرج را دولت باید اجرا می کرد

پروژه کنارگذر شمالی کرج را دولت باید اجرا می کرد