مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 05:052021-09-23اجتماعي

خبری خوش به معلمان در آستانه سال تحصیلی/خسارات غیرقابل جبران کرونا به دانش آموزان


«کرونا» و «تعطیلی مدارس»، دانش آموزان را از درک مهربانی محروم ساخت - سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: کرونا و تعطیلی مدارس ، دانش آموزان را از درک مهربانی محروم ساخت به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی؛ شامگاه 31 شهریورماه با حضور در برنامه درانتهای الوند ، ضمن گرامی داشت یاد معلمانی که در اثر کرونا جان خود را از دست داده اند، از مجاهدت های معلمان و جلوه های ناب ایثار آنان قدر دانی و اظهار کرد: تمام داشته های ما مدیون شهداست و باید آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی افزود: کرونا خسارات زیادی به مجموعه کشور وارد کرد بخش های مختلف آسیب دیدند اما آسیبی که به تعلیم و تربیت وارد کرد غیرقابل جبران است؛ آسیب های فردی و مهارت های ارتباطی که به دانش آموزان وارد شده است بی شمار است؛ بطوری که امروزه دانش آموزان از درک مهربانی محروم بوده و در آینده نیز یک گسست در تربیت نسل ها ایجاد خواهد کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: در دنیا، آخرین مکانی که بسته شد، مدرسه بود و اولین جای که باز شد، باز مدارس بودند و در حال حاضر در110 کشور جهان آموزش حضوری دارند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: شعار ما برای سال تحصیلی؛ تضمین سلامت، استمرار آموزش و ارتقای کیفیت به عنوان راهبرد کلان ماست و سلامتی دانش آموزان خط قرمز ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری خوش به معلمان در آستانه سال تحصیلی/خسارات غیرقابل جبران کرونا به دانش آموزان

خبری خوش به معلمان در آستانه سال تحصیلی/خسارات غیرقابل جبران کرونا به دانش آموزان