مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 04:252021-09-23پزشكي

محموله جدید واکسن کرونا از سوی هلال احمر وارد کشور شد


بیست ویکمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال احمر حاوی 5 میلیون دُز واکسن، امروز پنجشنبه؛ اول مهرماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

- بیست ویکمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال احمر حاوی 5 میلیون دُز واکسن، امروز پنجشنبه؛ اول مهرماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جمعیت هلال احمر از تکمیل شدن محموله های واکسن کرونا تهیه شده توسط این جمعیت در شهریورماه خبر داد و گفت: با ورود چهارمین محموله 5 میلیون دُزی دیگر به ایران، به طور کلی این جمعیت از اردیبهشت ماه تاکنون 40 میلیون و 390 هزار دُز واکسن به کشور وارد کرده است که این حجم از واردات واکسن طبق وعده ای بود که از ماه پیش اعلام کرده بودیم.

دکتر کریم همتی با اعلام 3 برابری شدن هفتگی واردات واکسن توسط هلال احمر بیان کرد: از دهم مهرماه سال جاری تا 10 آبان ماه، هر هفته 15 میلیون دُز واکسن وارد کشور می شود که مجموعا 60 میلیون دُز واکسن کرونا وارد خواهد شد.

رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به افزایش حجم واردات واکسن به کشور تصریح کرد: تعداد مراکز واکسیناسیون هلال احمر با توجه به حجم بالای واردات واکسن افزایش یافته است، بنابراین علاوه بر 307 مرکزی که با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی فعال بود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله جدید واکسن کرونا از سوی هلال احمر وارد کشور شد

محموله جدید واکسن کرونا از سوی هلال احمر وارد کشور شد