مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 03:152021-09-22اقتصادي

بازسازی زمین چمن ناشنوایان پس از 45 سال!


پروسه بازسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان بویژه زمین چمن مصنوعی این مجموعه از سال گذشته محل طرح اما و اگرهای زیادی بوده و بعد از چند بار به تعویق افتادن به نظر می رسد کار اجرای این پروژه هفته آینده نهایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هرچند فرایند بازسازی و بهسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان به طور رسمی از 2 سال گذشته آغاز شده، اما با توجه به اذعان متولیان امر مبنی بر عدم بازسازی کامل مجموعه فوق در 50 سال گذشته، به نظر می رسد در صورت عدم برنامه ریزی و تخصیص اعتبار مناسب، آسیب بیشتری به بنای این مجموعه ورزشی، وارد خواهد شد.

شواهد امر نشانگر آن است که بخش هایی از ورزشگاه ناشنوایان همچون سالن آمفی تئاتر، زمین چمن مصنوعی، خوابگاه و .

نیاز به بازسازی و بهسازی دارد ؛ فرایندی که طی 2 سال گذشته می توانست با ارائه یک برنامه اجرایی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان نهاد تخصیص اعتبار، وزارت ورزش به عنوان نهاد تخصیص گیرنده و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به عنوان متولی بهسازی اماکن ورزشی در دستور کار قرار گرفته و در یک پروسه قانونی و اداری نسبت به بازسازی مجموعه اقدام شود.

رییس فدراسیون ناشنوایان درباره وضعیت بازسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان گفت: با وجود این که قرار بود بازسازی و بهسازی این مجموعه ورزشی جزو ردیف بودجه قرار بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی زمین چمن ناشنوایان پس از 45 سال!

بازسازی زمین چمن ناشنوایان پس از 45 سال!