مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 03:002021-09-22بين الملل

اختصاص واکسن سینوفارم اهدایی مجارستان برای واکسیناسیون اتباع افغانستانی در ایران


وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود با مقامات شرکت کننده در مجمع عمومی سازمان ملل، با «پیتر سیارتو» وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان دیدار کرده و در خصوص روابط دوجانبه به ویژه روابط اقتصادی و همکاری های آموزشی و رفع مسائل مربوط به آن و همچنین .

- وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود با مقامات شرکت کننده در مجمع عمومی سازمان ملل، با پیتر سیارتو وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان دیدار کرده و در خصوص روابط دوجانبه به ویژه روابط اقتصادی و همکاری های آموزشی و رفع مسائل مربوط به آن و همچنین آخرین تحولات افغانستان با یکدیگر گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرعبداللهیان تلاش برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی را از اولویت های اصلی روابط تهران_ بوداپست برشمرد و در این چارچوب پیشنهاد برگزاری کمیسیون مشترک در اولین فرصت و تهیه نقشه راه روابط را ارائه داد.

وی با اشاره به اینکه برخی توافقات قبلی با سرعتی که پیش بینی می شد جلو نرفته است بر ضرورت تلاش ها برای برطرف کردن مشکلات تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه بیش از چهار هزار دانشجو در مجارستان مشغول به تحصیل بوده و تقریبا معادل همین تعداد دانش آموخته دانشگاه از کشور مجارستان وجود دارند، آن را مبنایی برای تعمیق روابط بین دو ملت بر شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص واکسن سینوفارم اهدایی مجارستان برای واکسیناسیون اتباع افغانستانی در ایران

اختصاص واکسن سینوفارم اهدایی مجارستان برای واکسیناسیون اتباع افغانستانی در ایران