مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 23:352021-09-22بين الملل

کویت از همکاری بین ایران و جامعه بین المللی استقبال می کند


معاون وزیر امور خارجه کویت در سخنانی گفت که کشورش بر همکاری بین ایران و جامعه بین المللی تاکید می کند و گزینه کویت همواره گفتگو و مذاکرات بوده است.

- به نقل از روزنامه الوطن، معاون وزیر امور خارجه کویت در سخنانی گفت که کشورش بر همکاری بین ایران و جامعه بین المللی تاکید می کند بویژه اینکه گزینه دولت کویت همواره گفتگو و مذاکره بوده است.

بر اساس این گزارش، مجدی الظفیری گفت: همانگونه که از برادران در ایران شنیدیم آنها به روند مذاکرات برای دستیابی به توافق با کشورهای بین المللی در راستای تنش زدایی و ایجاد ثبات منطقه ای که بر تمام منطقه تاثیرگذار است، پایبند هستند.

این مقام کویتی که پس از دیدار با جیمز کلورلی معاون وزیر خارجه انگلیس در امور غرب آسیا و شمال آفریقا سخن می گفت، درباره بحران یمن هم افزود: در این نشست موضوع یمن بویژه حمایت از هانس گرودنبرگ نماینده ویژه سازمان ملل در امور این کشور که مورد حمایت تمام گروه ها است، به صورت مفصل مورد بحث قرار گرفت.

الظفیری همچنین افزود که در دیدار با کلورلی درباره روابط راهبردی بین دو طرف که به گفته وی همسو با خدمت به ثبات و امنیت منطقه ای است، گفتگو کرده است.

این در حالی است که وبگاه آمریکایی بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد که دیدار وزیر خارجه و نمایندگان ارشد ایران، عربستان، برخی کشوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کویت از همکاری بین ایران و جامعه بین المللی استقبال می کند

کویت از همکاری بین ایران و جامعه بین المللی استقبال می کند