مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 23:052021-09-22بين الملل

نیروی دریایی آمریکا در حال استفاده از یک پایگاه دریایی لبنان است


منابع رسمی آمریکایی اعلام کرده اند که ناوگان پنجم دریایی این کشور در حال استفاده و فعالیت در یک پایگاه دریایی در شهر بندری بیروت در لبنان است.

- به نقل از وبگاه نیروی دریایی آمریکا، ناوگان پنجم دریایی آمریکا در حال استفاده و فعالیت در یک پایگاه دریایی در شهر بندری بیروت در لبنان است.

در این ارتباط گفته شده است که یک فروند کشتی حمل و نقل سریع نیروی دریایی ایالات متحده وارد بندر بیروت شده است تا در اولین مأموریت مشترک ایستگاه مشارکت مرکزی نیروی دریایی آمریکا در لبنان حاضر باشد.

در این گزارش همچنین مأموریت نیروی دریایی آمریکا در لبنان ایجاد مشارکت قوی تر از طریق تبادل نظر کارشناسان، کمک های بشردوستانه و روابط نظامی بین نیروی دریایی ایالات متحده و نیروهای مسلح لبنان ادعا شده، هرچند آمریکا تا کنون هیچکدام از این اهداف را در لبنان دنبال نکرده است.

در همین ارتباط نیز، براد کوپر ، معاون ناوگان پنجم ایالات متحده در منطقه درباره حضور ناوگان دریایی آمریکا در مأموریت مشترک با لبنان مدعی شد که این یک فرصت جدید برای نیروی دریایی ایالات متحده برای همکاری با همتایان لبنانی ماست و ما در حال ظهور دوره جدیدی از تقویت و گسترش ظرفیت سازی در منطقه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی آمریکا در حال استفاده از یک پایگاه دریایی لبنان است

نیروی دریایی آمریکا در حال استفاده از یک پایگاه دریایی لبنان است