مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 23:052021-09-22بين الملل

انتقاد شدید امیرعبداللهیان از سکوت نهادهای حقوق بشری در مقابل تحریم های آمریکا


وزیر خارجه با انتقاد شدید از سکوت نهادهای حقوق بشری در مقابل تحریم های ظالمانه آمریکا عنوان داشت: تحریم های ظالمانه آمریکا اقدامی ضد انسانی و یک تروریسم آشکار بر ضد مردم ایران است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو به رغم همه فشارهایی که این روزها جامعه ایران با آن روبرو است، تا جایی که ممکن است بیجا شدگان افغانستانی را نیز تحت واکسیناسیون کرونا قرار دهیم ولی در این رابطه به کمک فوری و جدی بین المللی نیاز است.

وزیر خارجه با انتقاد شدید از سکوت نهادهای حقوق بشری در مقابل تحریم های ظالمانه آمریکا عنوان داشت: تحریم های ظالمانه آمریکا اقدامی ضد انسانی و یک تروریسم آشکار بر ضد مردم ایران است که می بایست توسط همه مردود شمرده شده و با آن مقابله شود.

در این دیدار رییس صلیب سرخ نیز ضمن تقدیر از همکاری های نزدیک جمهوری اسلامی ایران طی سال های گذشته و همچنین میزبانی سخاوتمندانه ایران از آوارگان افغانستانی، به اقدامات و کمک های صورت گرفته آن سازمان به افغانستان فارغ از تحولات سیاسی آن کشور اشاره کرد و گفت صلیب سرخ یکی از مهمترین کمک کننده ها به افغانستان و عرضه کننده کمک های بشردوستانه به آن کشور طی سالهای گذشته بوده است.

وی در رابطه با نوع کمک ها گفت تلاش شده است فعالیت های بشردوستانه فقط محدود به ارسال کالا نباشد بلکه کمک به زیرساخت های لازم بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید امیرعبداللهیان از سکوت نهادهای حقوق بشری در مقابل تحریم های آمریکا

انتقاد شدید امیرعبداللهیان از سکوت نهادهای حقوق بشری در مقابل تحریم های آمریکا