مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 21:252021-09-22اجتماعي

سوم مهر، اولین روز رسمی آموزش در کشور/ سلامت دانش آموزان در اولویت


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه طبق قانون آغاز سال تحصیلی، اول مهر ماه هر سال است که البته ممکن است به یک تعطیل ملی، مذهبی یا آموزشی بخورد گفت: - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه طبق قانون آغاز سال تحصیلی، اول مهر ماه هر سال است که البته ممکن است به یک تعطیل ملی، مذهبی یا آموزشی بخورد گفت: بنابراین امسال اولین روز رسمی آموزش، شنبه سوم مهر است.

روز پنجشنبه اول مهرماه نیز مراسم ویژه ای برای پیش دبستانی ها و کلاس اولی ها تحت عنوان جشن شکوفه ها و غنچه ها برگزار می شود.

محمود امانی طهرانی در گفت وگو با ایسنا، درباره روند سیاست گذاری ها و تاثیر شورای عالی آموزش و پرورش در اتخاذ تصمیمات برای بازگشایی مدارس و استمرار جریان آموزش اظهار کرد: شورای عالی آموزش و پرورش در تابستان 1399 یعنی اولین سالی که با کرونا آمیخته بود مصوبه ای در جلسه 977 از سر گذراند که در آن کلیات نحوه آموزش در دوره بیماری های فراگیر ترسیم شد.

وی افزود: در آن مصوبه سه نکته مهم وجود دارد؛ نخست آنکه سبک آموزش در این دوران، آموزش ترکیبی است.

دوم آنکه امنیت، سلامتی و ایمنی بچه ها برای ما اولین اولویت است و هرچیز دیگری ذیل آن قرار می گیرد، لذا آماده سازی همه محیط ها از این حیث مورد تاکید شورای عالی آموزش و پرورش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوم مهر، اولین روز رسمی آموزش در کشور/ سلامت دانش آموزان در اولویت

سوم مهر، اولین روز رسمی آموزش در کشور/ سلامت دانش آموزان در اولویت