مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 17:552021-09-22سياسي

لایحه رتبه بندی فرهنگیان راهی صحن علنی مجلس شد


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی معلمان، گفت: خرسندیم با وجود تمام بحث های کارشناسی نهایتا این لایحه به سرانجام رسید و امروز چهارشنبه 31 شهریور این لایحه برای ورود به صحن در سامانه قوانین .

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی معلمان، گفت: خرسندیم با وجود تمام بحث های کارشناسی نهایتا این لایحه به سرانجام رسید و امروز چهارشنبه 31 شهریور این لایحه برای ورود به صحن در سامانه قوانین مجلس ثبت شد تا برای بررسی نهایی راهی صحن علنی مجلس شود.

علیرضا منادی سفیدان در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه مجلس نیز رأی قاطع 94 درصدی به شور اول این لایحه داد، افزود: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ابلاغیه های رهبر معظم انقلاب در این خصوص و همچنین در راستای اجرای برنامه های پنج ساله توسعه، سال گذشته با تلاش مجلس، دولت دوازدهم مجاب شد تا لایحه رتبه بندی را به مجلس ارائه کند که این پیگیری ها نتیجه داد و لایحه رتبه بندی در اسفندماه 1399 به مجلس ارائه شد.

وی با بیان اینکه قطعا این قانون کیفیت آموزش در کشور را متحول خواهد کرد، ادامه داد: با تصویب این قانون معلم از حیث مهارت ها، توانمندی ها و دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه رتبه بندی فرهنگیان راهی صحن علنی مجلس شد

لایحه رتبه بندی فرهنگیان راهی صحن علنی مجلس شد