مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 17:552021-09-22سياسي

پروژه های نیمه تمام گچساران باید با همت جهادی هرچه زودتر تکمیل شوند


نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: باید تلاش شود تا پروژه های نیمه تمام هر چه سریعتر با همت جهادی مسئولان به اتمام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران پژمان نیک اقبال در حاشیه بازدید از پروژه های راه و شهرسازی گچساران اظهار کرد: قطعه اول بهسازی راه اصلی تقاطع شهرک صنعتی چهار بیشه _امامزاده جعفر_ بابا کلان_چرام با پیشرفت فیزیکی 72 درصد در دست اجراست.

وی بیان کرد: اعتبار اولیه این طرح ملی بیش از 290میلیارد ریال است.

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه طول این مسیر را 10 کیلومترمی باشد، تصریح کرد: عرض متوسط مسیر 11متر و تعداد ابنیه های ان 38دستگاه بوده و 350 میلیارد ریال برای تکمیل این طرح نیاز می باشد.

نیک اقبال عنوان کرد: بهسازی راه اصلی تقاطع شهرک صنعتی چهاربیشه - امام زاده جعفر- بابا کلان _ چرام ( قطعه دوم ) از سال 95 آغاز و باید در سال 98 به پایان می رسید.

وی گفت: اعتبار اولیه این پروژه تاثیر گذار افزون بر 328 میلیارد ریال می باشدکه برای تکمیل آن به 250 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با عنوان پیشرفت فیزیکی آن 68 درصد و پیشرفت ریالی 82 درصد است خاطر نشان کرد: طول مسیر 6/3 کیلومتر، عرض متوسط مسیر افزون بر 12/7 متر، تعداد ابنیه مسیر 18 دستگاه می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام گچساران باید با همت جهادی هرچه زودتر تکمیل شوند

پروژه های نیمه تمام گچساران باید با همت جهادی هرچه زودتر تکمیل شوند