مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 17:552021-09-22اقتصادي

برنامه ریزی خدمات عمومی قبل از واگذاری اراضی مورد نیاز برای تولید مسکن


معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی گفت: اراضی مورد نیاز برای تولید و عرضه مسکن همراه با برنامه ریزی خدمات عمومی و پشتیبان ساماندهی شود و مسیر توسعه این فضاهای جدید درست ترسیم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  ارومیه، به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل آذربایجان غربی، فرزانه صادق مالواجرد در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و کارکنان حوزه شهرسازی و معماری، مسکن و ساختمان این اداره کل با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت اراضی در اختیار دستگاه های اجرایی در تحقق قانون جهش تولید، اظهار داشت: با توجه به اینکه مطالعات اجرای برنامه های و شهرسازی یادآور شد: ساختار و رئوس مطالعات و بررسی های لازم برای تهیه طرح جامع توسعه شهری باید مسئله محور، مشارکتی بودن و اتکا بر ظرفیت ها و منابع هر شهر تهیه و تصویب شود.

سیدمحسن حمزه لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این نشست از تدوین رویکردهای مشارکتی برای تأمین زمین جهت اجرای نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: برای اجرای برنامه های حمایتی تولید و عرضه مسکن در آذربایجان غربی مشکل کمبود زمین  نداریم.

در این نشست، نماینده آشوریان و کلدانیان در مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران نیز حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی خدمات عمومی قبل از واگذاری اراضی مورد نیاز برای تولید مسکن

برنامه ریزی خدمات عمومی قبل از واگذاری اراضی مورد نیاز برای تولید مسکن