مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 17:402021-09-22سياسي

افزایش بخش های زنان و زایمان با توجه به سیاست های جمعیتی


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با توجه به سیاست های جمعیتی باید مسائل پزشکی از جمله سونوگرافی و افزایش بخش های زنان و زایمان مورد توجه قرار بگیرد زیرا این اقدامات تأثیر بالایی در این سیاست دارد.

- ایسنا/خوزستان معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با توجه به سیاست های جمعیتی باید مسائل پزشکی از جمله سونوگرافی و افزایش بخش های زنان و زایمان مورد توجه قرار بگیرد زیرا این اقدامات تأثیر بالایی در این سیاست دارد.

انسیه خزعلی در نشست با نمایندگان بنیاد برکت که امشب (31 شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه کارآفرینی از مهم ترین مسائل زنان است، اظهار کرد: برای اشتغال بانوان نهایت همکاری را خواهیم داشت.

در خصوص حوزه کشاورزی هم آمادگی کمک به اشتغال بانوان را داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اگر اشتغال ایجاد شود اما مباحث اخلاقی، خانوادگی و تربیتی مطرح نشود، موجب تزلزل خانواده خواهد شد.

خزعلی با اشاره به اعتیاد زنان و بازدید از گرمخانه های مختلف گفت: کسانی که از اعتیاد پاک شدند، زمانی که کار داشتند و مشغول بودند به برگشت به اعتیاد فکر نمی کردند بنابراین برای پیشگیری از برگشت این افراد به اعتیاد باید فکری برای مباحث اشتغال آن ها کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بخش های زنان و زایمان با توجه به سیاست های جمعیتی

افزایش بخش های زنان و زایمان با توجه به سیاست های جمعیتی