مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 17:352021-09-22ورزشي

رییس هیئت کاراته ایلام انتخاب شد


در نشست مجمع انتخاب رییس هیات کاراته استان ایلام، «مهرداد پورشیب» با اخذ 12 رای از 17 رای به مدت چهار سال رییس هیات کاراته استان شد.

- ایسنا/ایلام در نشست مجمع انتخاب رییس هیات کاراته استان ایلام، مهرداد پورشیب با اخذ 12 رای از 17 رای به مدت چهار سال رییس هیات کاراته استان شد.

وحید مومنی در نشست مجمع انتخابات رییس هیات کاراته استان ایلام با بیان اینکه ایلام دارای استعدادهای بسیاری در این رشته است و بر همین اساس انتظار جایگاه بهتری از استان در سطح کشور داریم،اظهار کرد: رییس جدید این هیات باید بتواند مسیر پیشرفت را برای کاروان کاراته استان با وفاق و همدلی هموار کند و بتواند این مانند گذشته به روزهای اوج خود برساند.

دبیر فدراسیون کاراته استان ایلام با بیان اینکه این هیات باید از همه ظرفیت های کاراته استان استفاده کند و از توانایی های فنی ورزشکارانی مانند پورشیب استفاده بهینه شود،گفت: آموزش در پیشرفت هر ورزشی بسیار تاثیرگذار است و ایجاد یک پایگاه قهرمانی که در آن آموزش، استعدادیابی و استعدادپروری شکل گیرد، ضروری است.

مظفر علی شایی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این نشست ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: رییس هیات جدید باید با صفا و صمیمیت چهارچوب مشخصی برای ادامه مسیر ایجاد و باید از درون استعدادهای موجود، استعدادپرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت کاراته ایلام انتخاب شد

رییس هیئت کاراته ایلام انتخاب شد