مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 17:302021-09-22سياسي

دعوت امیر عبداللهیان از وزیر خارجه سوریه برای سفر به تهران


حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه ظهر چهارشنبه در دیداری کوتاه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به گفت وگو در خصوص روابط دوجانبه میان تهران و دمشق پرداختند.

- حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه ظهر چهارشنبه در دیداری کوتاه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به گفت وگو در خصوص روابط دوجانبه میان تهران و دمشق پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر خارجه سوریه در این دیدار به ارائه گزارشی در خصوص آخرین وضعیت تحولات در سوریه پرداخت و از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از سوریه تشکر کرد.

فیصل المقداد همچنین با اشاره به سفر اخیر دکتر امیرعبداللهیان به دمشق، برای عملیاتی کردن توافقات صورت گرفته در آن سفر اعلام آمادگی کرد.

امیرعبداللهیان نیز در این نشست با تأکید بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت، دخالت خارجی در سوریه بر خلاف خواست دولت و مردم این کشور را محکوم کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به لزوم ارتقا روابط اقتصادی فی مابین و تحقق برنامه های مورد توافق، از همتای سوری خود برای سفر به تهران دعوت کرد.

امیرعبداللهیان همچنین خواستار ایجاد بسترهای لازم برای حضور فعالان و تجار بخش خصوصی ایران در سوریه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت امیر عبداللهیان از وزیر خارجه سوریه برای سفر به تهران

دعوت امیر عبداللهیان از وزیر خارجه سوریه برای سفر به تهران