مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 17:202021-09-22سياسي

عزت امروز جبهه مقاومت مرهون هشت سال دفاع مقدس است


دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: عزت و اقتدار امروز جبهه مقاومت در سراسر منطقه، به برکت هشت سال دفاع مقدس ملت غیور ایران اسلامی است.

- ایسنا/قم دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: عزت و اقتدار امروز جبهه مقاومت در سراسر منطقه، به برکت هشت سال دفاع مقدس ملت غیور ایران اسلامی است.

حسین اکبری چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جمع اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم گفت: دوران دفاع مقدس احیاگر فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت در جهان اسلام بود و از بزرگترین دستاوردهای این دوران، بروز و ظهور اندیشه ناب بسیج است.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان کشور و محدودیت های شدید نظامی و تسلیحاتی در ابتدای جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ کشورمان در این جنگ نابرابر با رشادت و فداکاری و با توکل و اعتماد به خداوند متعال و در تبعیت از رهنمودهای امام راحل(ره) به پیروزی رسیدند.

دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی در ادامه افزود: امروز رشد و توسعه تفکر بسیجی در منطقه موجب شکست مفتضحانه نظام سلطه به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی در عراق و سوریه و یمن و لبنان شده و توازن نظامی به نفع اسراییل که آمریکا به دنبال آن بوده از میان رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت امروز جبهه مقاومت مرهون هشت سال دفاع مقدس است

عزت امروز جبهه مقاومت مرهون هشت سال دفاع مقدس است