مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 16:552021-09-22اجتماعي

نوجوانان ایلامی 27 خاطره ی مادران از دفاع مقدس را بازنویسی کردند


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: نوجوانان عضو کانون ایلام، هم زمان با آعاز هفته دفاع مقدس تعداد 27 اثر خاطره نویسی از خاطرات  مادران ایلامی  در دوران دفاع مقدس را گردآوری و باز نویسی کردند.

- محمدرضا رستم پور در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این خاطرات از آنجا که دارای ارزش ادبی نیز هستند به زودی در مجموعه ای مستقل منتشر می شوند و با این برنامه که فراخوان آن چندی پیش منتشر شده بود فعالیت های کانون ایلام در هفته دفاع مقدس آعاز شده است.

وی افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دو عنوان کتاب، شامل عکس های ایلام در دوران دفاع مقدس اثر حشمت آقایی و مرتضی پاک سرشت به کودکان ایلامی معرفی و کودکان ایلامی با نویسندگان این آثار آشنا می شوند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام تصریح کرد: سومین برنامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این هفته، دعوت از رزمندگان دوران دفاع مقدس به کارگاههای مجازی کانون است که قرار است خاطره سازان دوران دفاع مقدس در کارگاه های برخط کانون برای کودکان ایلام به صورت مستقیم و برخط(آنلاین) خاطرات دوران دفاع مقدس را روایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان ایلامی 27 خاطره ی مادران از دفاع مقدس را بازنویسی کردند

نوجوانان ایلامی 27 خاطره ی مادران از دفاع مقدس را بازنویسی کردند