مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 16:502021-09-22اقتصادي

تعداد پروازهای اربعین افزایش یافت


با توجه به افزایش تقاضا، از روز گذشته تعداد هواپیماها جهت انتقال مسافران عزیز در مسیر شهرهای عراق فزایش یافت تا زائرانی که روادید خود را دریافت کرده اند بتوانند در تاریخ مدنظر خود بلیتشان را تهیه کنند.

- معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از برخورد با ایرلاین ها و توزیع کنندگان متخلف پرفروش بلیت پروازهای اربعین خبر داد و گفت: تعداد پروازهای اربعین افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، شهرام آدم نژاد با تاکید به تلاش حداکثری ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی برای ارائه خدمات با کیفیت بالا و مطلوب به زائران حسینی، علاوه بر امکان بازگشت با هواپیما، از باز بودن مرز مهران برای بازگشت خبر داد و گفت:طی تصمیمات متخذه در جلسه هماهنگی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی مقرر شد به منظور تامین رفاه و آرامش زائرین اربعین حسینی، با برنامه ریزی انجام شده و تخصیص ناوگان برای بازگرداندن آنها، از سوم تا دهم مهر ماه، روزانه 400 دستگاه اتوبوس برای بازگرداندن آنها در مرز مهران مستقر شوند.

زائرین عزیز می توانند پس از ورود به کشور با تهیه بلیت اتوبوس به شهرهای خود بازگردند.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضا، از روز گذشته تعداد هواپیماها جهت انتقال مسافران عزیز در مسیر شهرهای عراق فزایش یافت تا زائرانی که روادید خود را دریافت کرده اند بتوانند در تاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد پروازهای اربعین افزایش یافت

تعداد پروازهای اربعین افزایش یافت