مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 16:402021-09-22سياسي

بررسی بحران کمبود آب شرب دشت ابهر، خرم دره و سلطانیه


مشکلات آب شرب و صنعت در شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه در دیدار نماینده این منطقه در مجلس شورای اسلامی با رییس حوضه آبریز رودخانه سفیدرود بزرگ بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در ادامه پیگیری های حجت الاسلام حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه و با توجه به شرایط اقلیمی منطقه و کمبود منابع آب شرب و صنعت در شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه نسبت به نیازهای آبی این مصارف در شرایط فعلی و افق سال 1425، در راستای رسیدگی به این مشکلات، جلسه بررسی مشکلات و ارائه راهکار های مطالعه شده در این زمینه با میرمحمد صادقی، رییس حوضه آبریز رودخانه سفیدرود بزرگ برگزار شد.

در این جلسه مقرر گردید تا پیگیری های لازم از طرف مدیریت شرکت آب منطقه ای استان زنجان در زمینه مطالعه و اجرای طرح های پیشنهادی در جلسه در اسرع وقت انجام گیرد.

  گفتنی است، طبق مطالعات صورت گرفته شهرستان های ابهر، خرم دره و سلطاینه در افق سال 1425 با جمعیت حدود 430 هزار نفر نیازمند تامین آب به میزان 56 میلیون متر مکعب در سال  برای مصارف شرب و صنعت خواهد بود.

در همین راستا و از سال 99، پیگیری ها و جلسات متعددی توسط نماینده ابهر، خرم دره و سلطانیه از جمله با رییس سازمان مدیریت منابع آب کشور،برخی دستگاه های اجرایی آب منطقه ای، آبفا و جهاد کشاورزی استان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی بحران کمبود آب شرب دشت ابهر، خرم دره و سلطانیه

بررسی بحران کمبود آب شرب دشت ابهر، خرم دره و سلطانیه