مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 16:352021-09-22سياسي

رفع موانع بر سر واردات کامیون های دپو شده در گمرک


در جلسه ای که امروز در دادستانی عمومی و انقلاب تهران برگزار شد تقریباً تمامی مشکلاتی که بر سر واردات کامیون های دپو شده در گمرک وجود داشت برطرف شد.

- به نقل از صدا و سیما، مهرداد جمال ارونقی افزود: در جلسه ای که امروز در دادستانی عمومی و انقلاب تهران با ریاست آقای پسندیده معاون قضایی دادستان تهران و آقای تورک معاون دادستان تهران و همچنین تمامی دستگاه ها و ارگان های مرتبط با واردات این کامیون ها برگزار شد تقریباً تمامی مشکلاتی که بر سر واردات این کامیون ها وجود داشت برطرف شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تا هیچ کدام از این کامیون ها متروکه نشوند و هر کدام از آن ها که نیاز به تمدید ثبت سفارش دارند و تاریخ ثبت سفارش شان منقضی شده است ظرف سه روز تمدید ثبت سفارش شوند.

معاون فنی گمرک گفت: همچنین امروز مقرر شد جریمه تفاوت ارزش از این کامیون ها دریافت نشود و دریافت مجوز محیط زیست به بعد از ترخیص کامیون ها موکول گردد.

ارونقی افزود: مورد دیگری که امروز درباره آن تصمیم گیری شد و بسیار هم مهم بود حذف وثیقه نقدی بانکی برای صدور کد رهگیری این کامیون ها می باشد ضمن اینکه از فردا همکاران سازمان استاندارد موظف هستند در گمرکات غرب و تهران مستقر باشند تا عملیات ترخیص این کامیون ها هر چه سریعتر انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع بر سر واردات کامیون های دپو شده در گمرک

رفع موانع بر سر واردات کامیون های دپو شده در گمرک