مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 16:152021-09-22سياسي

رییس جمهور بر توجه ویژه به خوزستان تاکید دارد


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: خوزستان بعد از جنگ به خوبی مورد توجه قرار نگرفت و رییس جمهور تاکید دارد به صورت ویژه به این استان توجه شود تا مشکلات مردم کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انسیه خزعلی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: نخستین سفر خود را به خوزستان انتخاب کردم چون بهترین روزهای زندگی و جوانی را در انقلاب و دفاع مقدس در این استان سپری کردم و آن را وطن خود می دانم؛ مردم خونگرم و صمیمی خوزستان این دیار با وجود محرومیت ها این استان را زنده نگه داشتند.

وی ادامه داد: این محدودیت ها از زمان جنگ ایجاد شد و بعد از آن طور که باید خوزستان سرپا نشد که این امر مسئولیت ها را برای مسئولان سنگین تر می کند تا توجه ویژه به این استان داشته باشند و رییس جمهور نیز بر این موضوع تأکید ویژه دارند.

وی به نقش زنان در دفاع مقدس و انقلاب اشاره کرد و افزود: بانوان مقاوم و فداکار خوزستان که در زمان جنگ و بعد از آن نشان دادند که جایگاه زن در مقاومت، ایستادگی و سازندگی چگونه است و این زنان سزاوار این هستند که بیش از این مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرند.

خزعلی گفت: در بخش های مختلف نیاز است تا حمایت هایی را از خواهران داشته باشیم از جمله در بحث های اقتصادی و با شرایطی که اکنون در کشور وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور بر توجه ویژه به خوزستان تاکید دارد

رییس جمهور بر توجه ویژه به خوزستان تاکید دارد